• FC de Bilt introduceert vanaf zaterdag 29 september a.s. het gebruik van de ClubCard door haar leden. Met deze kaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen bij de bar.

    De FC de Bilt Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: Jij, of je kind, hoeven geen geld meer mee te nemen naar de club en je hebt overzicht en controle over je bar uitgaven (of die van je kind).

    Elke commissie, team of groep ouders kan nu gemakkelijk een ‘pot’ creëren. Voor koffie in de rust, een drankje na de wedstrijd of om als groep ouders de ‘frietjes bij een overwinning’ af te rekenen.

    Je ontvangt een ClubCard, een pasnummer en een CVC code. Vervolgens kun je middels de posters, die in het clubhuis hangen, de ClubCard registreren. Volg hiervoor de stappen op de poster. Je ClubCard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

    Afrekenen

    Afrekenen aan de bar kan dan op drie manieren:

    §   Met je gewone Pinpas;

    §   Met de ClubCard (met voldoende saldo).

    §  Bij uitzondering met cash*
    *indien er echt geen andere mogelijkheid is en met een maximum van € 5,- per transactie. In de nabije toekomst zal cash betalen helemaal niet meer mogelijk zijn. Veiligheid en betrouwbaarheid zijn de belangrijkste drijfveren voor deze keuze.

    Hoe kan ik saldo laden op mijn ClubCard?
    Heel eenvoudig via de KNIP app maar ook aan de bar in de kantine en thuis via internet (iDEAL).

    Daarnaast kan je ook in de kantine, met je eigen pin pas, elk bedrag op de clubcard zetten. Ook kan je in de kantine gepast cash bij Ab en Esther Boonen, Rob Florie, en Ad van Amerongen op je clubcard storten. Dit omdat alleen deze mensen de cash direct kunnen afstorten.

    De ClubCard als ‘pot’ voor je voetbalteam of een andere groep:
    Bovenstaand heb je al kunnen lezen hoe het saldo is op te laden. Via de KNIP app kan je ook eenvoudig gezamenlijk een ClubCard beheren. Het is bijvoorbeeld mogelijk om vanuit de KNIP app een betaalverzoek te doen en deze via WhatsApp te sturen naar al je teamgenoten. Je ziet daarna direct wie er al heeft ingelegd en het saldo staat direct op de Clubcard.

    Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard:

    Hoe werkt betalen met de Clubcard?

    Voor de administratieve afhandeling heeft FC de Bilt een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

    De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij FC De Bilt aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

    Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een pin betaling of een betaling met een andere Clubcard.

    Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?

    Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij FC De Bilt worden afgerekend.

    Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

    Het meest eenvoudige is natuurlijk de ‘Knip-app’, op je mobiele telefoon. Maar ook bij het afrekenen wordt het actuele saldo op de kassa getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op "Saldo" te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

    Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

    Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: ClubCard@fcdebilt.nl

    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Na inloggen in de app of op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

    Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

    Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar: ClubCard@fcdebilt.nl

    Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

    Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

    Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?

    In dat geval stuur je een email naar ClubCard@fcdebilt.nl

    Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?

    Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij ClubCard@fcdebilt.nl. Een nieuwe pas kost € 5,00.